fredag, januari 16, 2009

Salt & Sill

Jag hinner knappt öppna ögonen på måndag morgon innan det är fredag igen. Kanske är det för att jag stressar ihjäl mig på jobbet?

Ikväll väntar en liten copita efter arbetsdagens slut, men det blir tidig hemgång. Imorgon ska jag städa som vanligt och på kvällen äta middag med en kär vän.

Temat för kvällen är Västkust och vi kommer att äta löjromstoast och fisksoppa, dricka vin och jag kommer att bära sjömansklänning. Det ni!



På söndag skall jag sysselsätta mig med allehanda admin (I hate it!) och träffa en vän som alltid berättar de mest intressanta saker.

Nästa vecka väntar kaffe med en liten väninna, middag med min störste idol och en efterlängtad dammiddag med sedvanligt drinkintag och mig som värdinna.

Måste komma på ett bra tema för dukningen… En gång dekorerade jag med levande guldfiskar i skålar på bordet, men det fick faktiskt en del att tappa matlusten.

Inga kommentarer: