fredag, januari 02, 2009

Don't look back in anger...

Jag är tillbaka en dag på jobbet innan det är helg (igen...). Jul och nyår har varit sällsynt bra. Jag vet inte riktigt hur jag har fått dagarna att gå, men utan alltför mycket aktivitet har tiden bara försvunnit. Mycket skönt och avslappnande.

Nyårsafton tillbringades i ett mycket internationellt sällskap. Vi var 11 personer och bestod dels av en fransman, en schweizare, en ryss, en dansk och diverse utlandssvenskar. Min favorit var ryssen, så klart!

Nu; Weight Watchers, mindre vin och raska promenader fram till påsk!

2008 har kommit och gått, ett jobbigt men onekligen omväxlande år. Nytt land, nytt jobb, ny lägenhet, nya bekantskaper...

Bäst 2008 (inspirerad av Morran):
- Min lägenhet
- Insikten om att jag har sååå många vänner
- Daggvattnet (bäst, varje år)
- V.

Inte titta bakåt. Bara framåt.

3 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Meningen med raska promenader kan inte nog understrykas :-)


God fortsättning.


Kram.

Blancaflor sa...

Haha! Nej, verkligen inte.

Tak detsamma kära du. :)

Kram

Anonym sa...

Apropå haka på internettrenden:
Hur kul är det när allt man får se.....

Anslutningen avbröts
Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan.

Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket.
Försök igen.

URK!

En som vet ;-)