onsdag, oktober 08, 2008

Tidsoptimist

Förhoppningsvis kommer jag att vara ledig både torsdag och fredag denna vecka.

Då skall jag försöka att ta det lugnt även om jag tvivlar på att det blir så. Redan har jag ett biobesök (En förlorad värld eller The other Boleyn girl eller båda) inplanerat, jag skall äta lunch med en kompis, passa min brorson, äta middag med min mor och hennes man, handla mat och städa.

Angående filmen The Other Boleyn girl; om jag vore man finns det ingenting som skulle kunna hindra mig från att gå och se den.

Jag menar Natalie Portman och Scarlett Johansson…i samma film!

De kompletterar varandra perfekt: något för den intellektuelle som gillar rådjursögon och något för fotbollskillen som gillar vältränade bröstkorgar.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Portman är otroligt vacker, tom. utan hår fullkomligt lyser hon!

Blygisens betraktelser sa...

Ååå...men det gäller ju dig med, käre konsult!

Blancaflor sa...

DJK: Det är hon sannerligen...

Blygisen: Hahaha! :)

Blygisens betraktelser sa...

Hahaha...Du får inte ta illa upp, käre Konsulten! Kunde bara inte låta bli, du vet... ;-)

Man har ju ingen aning om vem du är överhuvudtaget.

:-)