söndag, oktober 12, 2008

One happy birthday

Efter en mycket intensiv helg är det söndag och jag försöker komma i ordning inför den nya arbetsveckan. Jag har studerat italienska, tagit en långpromenad, tvättat, talat i telefon med flera vänner och tittat på Gossip Girl.

Veckan som ligger framför mig innebär en jobbresa till Stockholm och flera sociala åtaganden. Lite stressad men saker och ting är mas o menos under kontroll.

Igår fyllde jag år och jag blev firad hela dagen. Mycket trevligt och lyckat! Och många flaskor champagne gick åt. Jag drack inte överdrivet mycket men med tanke på att jag började gråta till Greys Anatomy idag måste det ha påverkat mig på något sätt. Haha!

Nu, ännu en kopp te (i nya fina prickiga muggar med tillhörande skedar) och en god bok.

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Men gud. förlåt! Grattis!



Prickigt är ju så fint och kvinnligt. Klassiskt så det förslår.

Stort Gratis till Blanca som fyller år idag. Hon leve- hurra-hurra-hurra- huuuuuurrrrrrraaaaaaaaaaaaaa!

Blancaflor sa...

Tack gumman!

Jag har haft det mycket bra i dagarna tre. Ordentligt firad således.