onsdag, juni 08, 2011

Inspirerad!

Mitt köpstopp har nu hållt i sig i snart två månader och för första gången känner jag ett lätt sug att införskaffa något nytt och fräscht. Det blir så när man läser den underbara bloggen Habitually Chic.

Jag känner för en fräsch, randig klänning med vippig kjol, en enfärgad fodralklänning (orange?) med holkärm och en helveckad kjol i siden. Dessutom skulle jag vilja ha ett par mörkblå ballerina, ett par öppna, högklackade skor och en söt, vit topp med volanger. Plus en vågad baddräkt med intressant skärning.

Men icke! Jag ska vara lojal mina ideal!

I ovan nämnda favoritblogg hittade jag denna Mitt Afrika-inspirerade (Världens bästa film!!) bild med Keira Knightly (inte en favorit dock) från Vogue och kommer ihåg att jag har världens finaste, men svårburna, krämfärgade sidenklänning med broderier. Inte helt olik den nedan.

När ska den få följa med på fest?


Inga kommentarer: