onsdag, januari 12, 2011

That's P3 for ya!

Jag gillar P3 eftersom jag på så sätt håller mig à jour med ny musik och desssutom älskar jag deras humorprogram.

Det finns vissa typiska P3-hits. De är kommersiella men inte för kommersiella, alternativa men inte för alternativa:

Hello med Martin Solveig & Dragonette
White Sky med Vampire Weekend
Hoppar och trampar på ditt hjärta med Little Marbles
Is it over med Elin Sigvardsson

Allting med Säkert!, Hello Saferide, Melissa Horn, Daniel Adams-Ray och Håkan Hellström.

3 kommentarer:

Ronny sa...

Det viktigaste är kanske inte imagen, det vill säga om det är "alternativt" eller "kommersiellt", utom om det är bra, och du tycker om det? Det som är bra är bra. Tycker jag.

Anonym sa...

Är inte Timo Räisänen älskad av P3?

Blancaflor sa...

Anonym: Äntligen någon som förstår! Absolut Räisänen :)