onsdag, januari 26, 2011

Springish!

Jag tvivlar på att jag är ensam om att längta efter våren.

Jag är trött på att klä mig i lager på lager, tjocka halsdukar och mössa och ändå frysa. Jag är trött på mörkret och på att jag inte kan vara utomhus så mycket som jag skulle önska.

Min Palmgrens-väska längtar jag också efter att få använda. Jag införskaffade den i slutet av juli förra året så säsongen var kort.

Ett sånt här trevligt set skulle onekligen piffa upp min garderob. Men jag skulle nog välja en något kortare kjol för att inte se äldre ut än jag är.
Finfina väskor frfrån Hermès! Verkligen underbara färger! Dessutom känner jag att de bekräftar min CH-clutch (avskyr ordet - kuvertväska ska det vara).

En sådan här söt ribbstickad tröja köpte jag i London. Perfekt för vår och sommar! Fast jag har faktiskt på mig den idag...

Inga kommentarer: