måndag, januari 24, 2011

Londres...

Tillbaka i Sverige efter några synnerligen trevliga dagar i London och Oxford. Det var skönt med miljöombyte och det var vår i luften.

Vi promenerade över Millenium Bridge för att besöka Tate Modern.


Efter vår långa promenad drack vi Afternoon Tea på Fortnum & Mason.

I Oxford blev vi guidade av en trevlig fysiker som visade oss Christ Church College, Blackwell Book Shop och bjöd på god lunch på en fransk restaurang (Anka..mmmm!)

Jag gillade verkligen atmosfären i Oxford, det kändes underbart att vara omgiven av så många smarta människor.

Lite shopping bev det också....

Till min stora lycka hittade jag väskan som jag har funderat på sedan jag såg den i Marbella i oktober. Då tittade jag på en mörkrosa, men i London fanns den dessutom i rött!
Helt perfekt och användningsbar året om. Nu är min väsksamling i det närmaste komplett! Det trodde jag aldrig att jag skulle säga.

Dessutom köpte jag en New England preppy-tröja från American Apparel.

Idag är jag trött men glad! På torsdag blir det Stockholm. Hej och hå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev det något inköp av radox? :)

Blancaflor sa...

Naturligtvis! Två flarror! To sleep och To relax.

Perfekt! :)