måndag, augusti 16, 2010

Making plans...

Jag gillar den här tiden på året. Man kan ana att hösten är i antågande. En vind som blåser på kvällen och en ny krispighet i luften. Det är en perfekt tid att starta om och lägga upp nya planer, för mig, betydligt mer än runt nyår.

Mina planer inför hösten innebär förhoppningsvis en del förändringar arbetsmässigt, en kurs i arabiska, en efterlängtad resa till España, en ny ”termin” med bokcirkeln, en stor fest och naturligtvis god fysisk form. Nästa vecka ska jag ta tag i min försummade träning! Då blir det gymmet måndagar och tisdagar och yoga på fredagar som vanligt.

Borde införskaffa lite trevliga träningskläder för att pigga upp (som om jag inte hade tillräckligt?).

2 kommentarer:

lisgo sa...

Man får aldrig tillräcklingt med trevliga träningskläder!

Blancaflor sa...

Du har rätt så klart! Framför allt behöver jag toppar.

Snart blir det garderobsrensning och då ska de värsta bort!