torsdag, april 17, 2008

Fönster mot TV-världen

Jag började se serien Dirty Sexy Money förra veckan och tyckte att den var riktigt underhållande. Ni som är observanta kommer att inse att den går just nu, men min mor har dammiddag och jag har inte haft möjlighet att sätta på TV:n, istället hänger jag framför datorn. Men jag ska istället titta på reprisen.

Jag har knappt sett på TV under mina sex år i Spanien och har haft svårt att vänja mig vid att sitta still och koncentrera mig på ett helt program, men jag gillar Antikrundan, Törnfåglarna (ljuva nostalgi) och repriserna av Skärgårdsdoktorn.

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Hahahahaha!

Gissa vem som såg den där igårkväll och blev pigg på direkten?
Verkligen bra!
Hoppas den fortsätter så, och blir bättre och bätter också!

Och Törnfåglarna....O Mamma Mia säger jag bara. Snyfffft!

Blancaflor sa...

Hahaha! Det hoppas jag med. Det är trevligt att följa några, inte för många, serier.

Törnfåglarna...detta epos! ;)