lördag, april 12, 2008

Aprilväder

Inatt sov jag för första gången i år över på vårt sommarställe, det var jättemysigt.

Jag och min bror har en separat lägenhet på övervåningen av vår familjs sommarhus och det var skönt att rå om sig själv lite. För tillfället bor jag ju hemma hos mina föräldrar och jag har saknat att ha ett eget kök och kunna pyssla i ett hem.

Fast jag blev lite besviken då jag vaknade i morse och upptäckte att det hade snöat ute. Aprilväder...

Ikväll skall jag på ett cocktailparty, det blir nog trevligt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt med sommarstället verkligen. Mina föräldrar har ett mysigt sommarställe med. Det är så härligt avkopplande att vara där. Hoppas att du får roligt på cocktail partyt.

Blancaflor sa...

Tack rara du. Jag hade en mycket trevlig kväll.