torsdag, oktober 04, 2007

Filmtajm

Hur kunde jag missa att Tre kärlekar gick i repris i somras och pa webben!?
Jag funderar pa att köpa DVD:n ifran SVT...

En DVD jag köpte nyligen är serien Röd Snö ifran 1985. Remember?

Serien är inte sa bra egentligen, förutom att inneha hög nostalgifaktor, men da Hans Villius inleder varje avsnitt med en resumé blir den värd varje krona.

Förresten, i somras letade jag efter filmerna Jerusalem och Den goda viljan under mitt besök i Sverige. De finns inte pa DVD!!

Den goda viljan finns pa VHS, men tydligen har ingen köpt rättigheterna till Jerusalem.

Skandal!

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

..haha. Det här är nästan otroligt. "Tre kärlekar" = en av de absolut bästa serierna, enligt vad jag tycker. Följde den dock inte själv i somras, förutom några små glimtar här och där. Tack, Lars Molin. Och alla andra.
Karm på dig, Blanca.

Blancaflor sa...

Jag vet, Blygisen! Tva själar...och det där. :)
Kram