fredag, september 07, 2007

Fly me to the moon...

Om en dryg månad bär det av till New York! Det skall bli jättekul!

Jag var i NY (och Washington) med min pappa 2004 och sedan dess har jag velat åka tillbaka. Då inhandlades Juicy Couture och Seven, nu siktar jag på Marni och Marc Jacobs...och kanske en ny liten väska (dollarna är billig). Hehe!

Dessutom planerar vi att gå på konsert, äta på några riktigt klassiska NY-restauranger, gå på museum och hänga i Central Park. Hotellet vi ha bokat har världens gulligaste namn: www.hotelgiraffe.com/

Vi kommer att vara där i cirka fem dagar sedan åker vi direkt till Biarritz i Frankrike för att gå på bröllop.

Muy cosmopolitan!

2 kommentarer:

emma sa...

hallå, du måste gå till macy´s o inhandla marc jacob´s solglasögon, så snygga pluss att man får tillbaka taxen direkt på macy´s. hör m de i kassa´n om hur. have fun!

Blancaflor sa...

Det far jag kolla! :)