torsdag, augusti 23, 2007

Hela havet...

Hittills har denna vecka varit osedvanligt (även med våra mått mätt) stormig på jobbet.

I måndags fick tre personer sparken, i tisdags fick min chef sparken och igår onsdag återvände en missnöjd före detta anställd och ställde till en scen med gap och bråk. Det slutade med att hon lämnade kontoret i affekt och stal med sig en av chefernas nyckelknippor!

Jag, för min del, skulle valt ett smidigare sätt om jag ansåg att ett företag var skyldig mig något...

6 kommentarer:

Lisen sa...

Men fy! Är du aldrig nervös att du ska få sparken? Jag hade varit urstressad varje dag!

Anonym sa...

Vad är det för konstigt företag?? DU letar väl efter något nytt?

Östermalmsräven sa...

holy smoking turkeys, Jag vill inte vara en såndär som poängterar saker lite för sent men ja det där stället känns lite märkligt.

Ms.Take sa...

Herregud - jag slutar aldrig förundras över ditt jobb - och att du aorkar vara kvar....

Blygisens betraktelser sa...

Hahahaha...Du skulle ju alltid kunna föfatta en "Nemesis bär Armani" eller ngt, låta ett förlag edera vid lagom tidpunkt...hehe...

Nåväl. Här strålar solen idag, och löven börjar gulna. Snart ger sig väl grannarna med sina grillpartyn också...

Hälsningar

Blancaflor sa...

Lisen: Jo, men jag har faktiskt vant mig vid att aldrig kánna mig "säker".

Caroline: Japp, dess personalpolitik är ganska radikal. Och jag tittar runt en del.

Räven: Absolut! De är britter hela bunten...

MsTake: Som sagt var, man vänjer sig, men jag ser inte att jag är här om ett ar.

Blygisen:Hahaha! Bra idé! Nagot maste jag ju göra om jag far sparken.