torsdag, mars 09, 2006

Juerga

Jag gick ut mycket förr.

Väldigt mycket.

Varje helg.
Både fredag och lördag.
Till 9.00 på morgonen

Ibland saknar jag det. Naturligtvis kan jag gå ut när jag vill, men det känner jag inte för längre. Jag vill hellre vara med mi amorcito. Ibland går vi ut tillsammans. Men det är inte samma sak. Roligt på ett annat sätt.

Nästa helg skall jag och min trofasta kumpan ge oss ut i den spanska natten. Senaste gången var i början av december. Jag har redan planerat min utstyrsel och vi har i detalj organiserat hela kvällen.

Vi skall göra stan som man säger...gå på lokal...och stuffa.

Allt nersköljt med x antal vodka tonica.

¡Vaya!

2 kommentarer:

Östermalmsräven sa...

Wohooo! Bring it on!

Anonym sa...

Ja, vi vardags vinpimplare tycker om att planera...Outfit, middag, fördrink, barer, klubbar, in i minsta detalj. Det är en hel vecka kvar men vi vet redan vad vi skall ha på oss...hihihi...Marbella´s bästa....

Åhh...så kul skall vi ha!! Längtar