fredag, december 16, 2005

Myspys

Ensam, alone, sola...på en fredag.

Många av mina svenska vänner har åkt hem till Sverige för jul och mi amor skall på företagsfest (med golf, middag och fest).

Men jag skall ta på mig mina mysigaste kläder (troligtvis min svarta Juicy couture hoodie och olivgröna mjukisbyxor med rosetter ifran Nanso...för att göra en Ebba von Sydow), äta soppa och nybakat bröd med jamon serrano, dricka coca-cola light, göra manikyr och titta på minst två filmer.

Troligtvis blir det "Love actually" och "Psycho". Eller vid närmare eftertanke kanska jag hoppar över "Psycho" och tittar på "True romance" istället. Man skall inte underskatta duschscenen...hellre då lite hederligt våld.

Imorgon blir det middag med älsklingen. Jag är tvungen att betala (hrmpf...), efter ett vad jag förlorade (vår evighetslånga diskussion om vad som definierar är en grönsak, en frukt, ett bär, en halvfrukt etc, etc...det har hållit på i månader).

Fast han vinner inte alltid...

1 kommentar:

Blancaflor sa...

Hihihi! I like Christian Slater