tisdag, november 06, 2012

Back to life!

I helgen hade jag laddat för att göra en riktig garderobsrensning. Jag läste någonstans att man ska göra sig av med plagg som man inte har använt på två år. Det visste jag att jag aldrig skulle göra men jag tänkte packa ner kläder i källaren alternativt ta upp dem till Orust (den sista utposten).

Det slutade dock med att jag slängde en (!) t-shirt, bar ner ett par toppar och kjolar till källaren men istället hämtade upp en hel kasse med kläder. 00-talskläder! Jag tvättade, strök och pressade in dem i mina garderober.

Idag bär jag stolt en vinröd, ribbstickad tröja från Zara (2000), en ljusblå Tiger-kappa (2002), vinröda stövletter (2000) och en Mulberry-väska (1997) - i det klassiska rutmönstret naturligtvis!

Och jag är så nöjd.

Inga kommentarer: