tisdag, augusti 07, 2012

Have to have

Denna söta väska såg jag en bild på i en blogg. Eftersom jag är något av en google wizard tog det inte lång tid innan jag fick fram att väskan kommer från J. Crew.

De hade dessutom sommarrea och klick, klick, klick nu är den på väg hem till mig för ett par ynka hundralappar.

Dock i en varm jadegrön färg då den rosa var slut. Perfekt för min resa till Marbella i höst! Jag kommer att bära den till vitt (som bilderna nedan) och till min jadegröna, asymmetriska klänning med rosett på ena axeln.

Men nu måste jag sluta att köpa väskor (senaste köpet: liten grå Purificación García med kedja, december 2011)






2 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Problemet är väl förvaringen, sälj eller ge bort en väska för varje ny som tillkommer? Ingen ut = ingen ny in.

Blancaflor sa...

Nej, förvaringen är faktiskt inget problem...ännu :)

Saken är ju den att jag inte köper väskor för att jag tröttnar och vill ha nya utan för att jag faktiskt tycker mig behöva dem.

Så, att göra mig av med väskor kommer inte på fråga :)