måndag, november 03, 2008

From Russia with love

Jag har haft en ganska lugn helg.

På fredagen träffade jag en gammal före detta kollega och sedan gick jag till sängs tidigt. På lördag städade jag som vanligt, träffade en gammal ungdomsvän över en kaffe, gick i kyrkan och åt middag med en god vän.

Trots höstvindar, inmundigades räkor och ostron. Kvällen avslutades traditionsenligt på Sticky Fingers.

Söndagen började naturligtvis med frukost och efter ett antal lugna aktiviteter avslutades den med middag och film.

Ja, vad mer kan man begära av en helg i november?

2 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

mhm, vad mer?

Låter som du haft en mkt trevlig helg.

Bra film det där, btw ;-)

Otroligt vacker titel.

Blancaflor sa...

Ja, det var en trevlig helg.

Vad härligt att du mår bättre! Nu börjar dock jag att bli förkyld tyvärr. Känner mig helt seg i huvudet.

Visst, filmen är bra och har en passande titel... ;)

Kram