fredag, november 07, 2008

Ett moget beslut

Fredag idag.

Det innebär lunch ute och matchande kläder med min käre kollega (svart kavaj, svart polo, grå veckad kjol och duvblå sjal).

Ikväll vankas det after work med jobbet. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag skall följa med eller inte. Kanske vore det bättre att gå hem och kurera mig.

Annars vet jag hur det blir; efter 4 glas vin, 3 drinkar och 2 tequila stressar jag genom stan från en efterfest och kommer hem lagom till nyhetsmorgon.

Och imorgon ska jag städa, tvätta, äta lunch med en väninna och träffa en efterlängtad vän på kvällen.

Hemmakväll, således!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha - blev jag uppgraderad från "god vän"?

Blancaflor sa...

Japp, nu är du min bästis!

Anonym sa...

OK - I will then start bahaving like one!