onsdag, maj 28, 2014

Min helg i ord

Idag blir det middag på Spisa med bästa S.

Torsdag morgon börjar med tvätt och städ följt av födelsedagskalas för lille E. och på kvällen väntar drink med söta L. Hon ska introduceras till min blivande.

På fredag blir det vaccinering inför den förestående Afrika-resan samt upphämtning av vigselring. Spännande!! A far till Stockholm och jag misstänker att jag kommer att tillbringa kvällen i sällskap med Snow, Littlefinger och mina andra nya vänner i Game of Thrones.

På lördag morgon ska jag till frisören och sedan åker jag till Orust. Där blir det nog bad, grill och skog som vanligt.

Det var den helgen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

När får vi trogna läsare introduceras till din blivande? Jag har följt dig sedan våren 2006 och hur glad jag än blev när du outade er förlovning kände jag mig ändå liiite, liite snuvad på konfekten...

det är inte fysikern, va?

Blancaflor sa...

Vad vill du veta? :)

Vad roligt att höra att du har hängt med sedan 2006. La vida da vueltas...

Jag har medvetet varit restriktiv med att dela med mig eftersom jag ville vara riktigt, riktgt säker innan. Han introducerades till familj och vänner först i februari...

Det är inte fysikern :)

Anonym sa...

Jag vill veta allt såklart! ;) var/när/hur ni möttes, nationalitet, personlighet... Begriper inte hur du lyckats hålla allt utanför bloggen, hihi! Känns som en romantisk film som jag bara får se eftertexterna till...