torsdag, mars 20, 2014

Update

Snart helg! Det känns inte som om jag hinner med allt jag vill/behöver göra men nästa vecka har jag tagit ledigt på fredag så då hinner jag ikapp...lite

Imorgon ska jag på disputationsmiddag på Chalmers med A, på lördag förmiddag ska jag träffa den underbara sömmerska jag brukar anlita. Vi ska titta på vita sidentyger...och resten av helgen ska jag laga mat, röja och städa.

Vi har börjat laga helt ny och underbart god mat. Broccolimos, zucchinipasta och glass av fryst banan förgyller numera våra vardagskvällar. Har alltid varit skeptisk mot nyttig mat :) men har insett att den faktiskt är lika god och inte en dålig kompromiss.

2 kommentarer:

lisgo sa...

Broccolimos? Berätta gärna hur du gör när vi ses nästa gång.
Lycka till med tygerna på lördag. Med din känsla för stil och din sömmerskas skicklighet kan det inte bli annat än en helt fabuluos klänning!

Blancaflor sa...

Tack kära du!Vi får se hur det blir :)

Ja, låt oss ses snart och byta recept! Kram