onsdag, januari 02, 2013

Hej då 2012!

Bäst: Min resa till San Francisco
Sämst: Några tillfällen på jobbet.
Roligast: Troligtvis någon vindränkt kväll med Baktus.
Tråkigast: Troligtvis på jobbet dagen efter någon vindränkt kväll.
Bästa matupptäckten: Edamamebönor (jag får inte nog!)
Sämsta matupptäckten: Svårt...jag gillar nästan all mat.   
Bästa inköpet: Korallfärgad chiffongklänning från Gina Tricot (!) 
Sämsta inköpet: Chiffongklänning med körsbärsmönster från Fiorucci.
Bästa utekvällen: 25 maj på Tranquilo. 22 grader hela natten och Sverige vann melodifestivalen.
Sämsta utekvällen: Svårt...jag går nästan aldrig ut.
Bästa restaurangbesöket: Hello Monkey (Linnegatan)
Sämsta restaurangbesöket: Restaurang Mediterraneo (Västra Hamngatan)
Bästa festen: Min paella-fest på Orust - med dans!
Sämsta festen: Någon random julfest...

Länder besökta: Lettland, Danmark, Spanien och USA.

Inga kommentarer: