måndag, juni 11, 2012

Helgen...

Jag har haft en mycket omväxlande helg med idel trevliga möten - och god mat!

Fredagen inleddes med råbiff på Lilla Linné och avslutades med tequila på Puta Madre. Lördagen inleddes (japp!!) med städning och sedan blev det en liten tur till Andra Långatan och deras open air party.

Gatan var full av härliga, alternativa människor i second-hand-kläder, dreadlocks och rostiga cyklar. Var kommer alla dessa människor ifrån frågade jag min väninna, jag ser dem aldrig annars.

"Majorna!" var svaret.

Kvällen avslutades dock tidigt i min sköna soffa med dumplings och en av mina favoriträtter; koreansk bibimbap. Söndagen inleddes med soft flow yoga och bastu och sedan tvätt och fotboll. 


All in all en trevlig helg!


Men nästa helg vill jag se mindre asfalt.

Inga kommentarer: