torsdag, maj 15, 2008

Be there, or be...

De flesta av mina kompisar arbetar på välkända företag inom reklam, de är framgångsrika konsulter eller har startat egna företag.

Inte jag inte. Det företag jag arbetar på är så långt ifrån fräckt och trendigt man kan komma på den här sidan järnridån.

Vi skall på kick off i september. Vart åker vi då undrar du?
Finland, så klart! Det är inga konstigheter.

Jag skall på konferens nästa vecka. Vart då?
Estland, naturligtvis. Inga konstigheter alls.

Min bror har precis hoppat på ett plan till "Vegas" (som man tydligen skall säga) och jag sitter och funderar på vad klädkoden "kostym" betyder i Estland.

Är det fortfarande inne med illasittande kavajer, paisley-mönstrad blus och vadlång kjol?

Fast det skall faktiskt bli trevligt att besöka Finland...

Inga kommentarer: