torsdag, januari 14, 2021

Corona outfit

I dessa dagar med hemarbete och minimal utgång är det många fina kläder (och väskor!!) som blir hängande i garderoben. 

Eftersom jag är frusen av mig bär jag oftast tröjor i lammull, gärna från & other stories. En ny rosa fleece från nostalgimärket ”Hang ten” använder jag om det är extra dragit. Nertill brukar jag ha byxor. Antingen ett par joggers i svart kaschmir eller ett par vida svarta culotte. Skapelsen krönts med ett par ljusa, fluffiga lammullstofflor. 

Inget smink men noggrann hudvård. Dagens höjdpunkt är valet av parfym och örhängen. 

Idag tunna guldringar och Nina Riccis ’Nina’ (Och flashback till 2007 och stressigt arbete på ett engelsk real estate-företag i Marbella, kläder från Purificacion Garcia, svarta lackskor, pärlor och Chanel-väska.)

Inga kommentarer: