onsdag, augusti 17, 2016

Vardag

Igår var jag på ett riktigt tufft yogapass och det kändes i kroppen att jag har gett den en diet bestående av grillat, glass och vin i en månad. Idag är jag stel och helt utmattad. speciellt med tanke på att morgonen panikstartade med high management som behövde support (min chef är fortarande på semester) och jag fick lägga om möten och panika i 1,5 h innan jag levererade (och det gick bra!!!).

Annars är jag ganska nöjd med att vardagen har startat. Igår tittade jag på Indian Summers och såg även första avsnittet av den lovande serien Doctor Foster på SVT. Spännande!

Ikväll blir det uteservering i sensommarkvällen med gulliga L. och imorgon ska jag baka eftersom jag ska bjuda på fredagskaffebröd (nej, inte fredagsfika!) denna vecka. Sedan blir det nog Orust till helgen, dock inte förrän på lördag eftersom jag behöver en kväll för att fixa lite saker i Gbg.

Inga kommentarer: