fredag, juli 15, 2016

Sista dagen innan semestern.

Jag hetsade ordentligt i början av veckan för att bli färdig med allt innan semestern och nu sitter jag här utan något att göra. Eller ja, något skulle jag kunna göra men jag varken måste eller vill...

Vi smygstartade firandet av semestern på Tacos & Tequila (4+ fyrar) igår. Det innebär att jag har varit ute och ätit tre gånger denna vecka. Barabicu (3 fyrar) i måndags och OGBG Ostindia (2- fyrar) i tisdags. Basta ya!

Det är HELT tomt på jobbet. På min avdelning är vi tre personer plus två sommarbetare (och ingen har dykt upp ännu...).

Ikväll blir det av till Orust i fullastad bil. Kläder, böcker, dvd-filmer (har endast dvd-spelare på Orust nuförtiden), lite växter samt kuddar och lakan till den säng vi ska köpa nästa vecka är framplockade. Och naturligtvis ingredienser till sommarens paella-kalas nästa vecka.

A har ÄNTLIGEN fått svenskt körkort så nu är vi mycket mer flexibla med tanke på att jag avskyr att köra bil.

Inga kommentarer: