tisdag, maj 12, 2015

Nedräkning

Mitt år (mina 10 månader) i San Francisco börjar närma sig sitt slut. Jag åker hem om nästan exakt två månader. Det är dock mycket kul kvar att göra här:

- A:s kompis N kommer och hälsar på nästa vecka.
- Två nätter i Lake Tahoe väntar veckan därpå.
- En natt på Ritz-Carlton i Moonlight Bay
- Fysikern hälsar på från NY under en långhelg i juni. Untz, untz, untz!
- A med familj (inklusive gudbarn) kommer till Kalifornien och härjar i tre veckor.
- Midsommar firas i Palm Springs
- Dagstur till Yosemite

Samt följande restaurangbesök: Le Colonial för sista gången, en sista champagnebrunch (och firande av bröllopsdag!) på the Cliff House, en sista ostronfest i Sausalito och jag måste hinna testa vietnamesiska The Slanted Door i Ferry Building.

För övrigt är jag ganska mätt på Kalifornien så jag tror det dröjer tills jag kommer tillbaka.

Inga kommentarer: