torsdag, mars 26, 2015

Oväntat!

När jag började arbeta som volontär köpte jag ett par jeans från amerikanska Paige. Jag köpte dem för några dollar i en second hand-affär med intentionen att jag bara skulle använda dem i parken. Efter ett tag blev jag dock så förtjust i dem att jag istället började använda dem på "fritiden". Det lade troligtvis grunden till nästa oväntade steg...

När mina goda vänner L och S var och hälsade på förvånade jag både mig själv och dem genom att köpa ett par byxor från Anthropologie. Jag har ju burit kjol och klänning 90% av mina dagar under de senaste 10 åren.

Dessa nya favoriter plus en ljusblå chiffongblus samt min sammetsjacka från Red Valentino var min klädsel då vi åt urgod middag på Le Colonial. Och de kommer definitivt att följa med till Sverige nästa vecka.


3 kommentarer:

lisgo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
lisgo sa...

Förstår inte varför du skulle vänta så länge??? Men Anthropologie-bxorna var verkligen en bra början på ditt nya icke byxlösa liv!

Blancaflor sa...

Det känns helt underbart! Dubbelt så många alternativ. Fast jag är rädd för att det kommer att bli dyrt... :))))