onsdag, september 24, 2014

In i det sista!

Tolkning i Stockholm i måndags och tolkning i Göteborg igår - min sista tolkning ever! Det känns onekligen som en lättnad även om jag är van och har tyckt att det är en kul utmaning understundom.

Idag ska jag äta middag på Spisa med finaste S. och imorgon väntar bokcirkel på Park (samt dito kändisspotting då bokmässan går av stapeln imorgon).

På fredag är det dags för vår återkommande lyxmiddag med de allra bästa tjejerna!

L., S. och jag började lite blygsamt med "lyxmiddag" hemma hos mig en höstkväll 2009 då vi åt gåslever, löjrom och rökt lax.

Numera är vi åtta unga damer som delar på 10 flarror champagne och fler delikatesser än som ryms i Östermalmshallen.

Det blir dessutom en perfekt avslutning på veckan då jag på söndag flyttar till San Francisco! Tjohoo!

Inga kommentarer: