fredag, september 30, 2011

Back in time

Dessa bloggar följde jag dagligen 2005-2007. Det kändes ju som om jag kände dem och vi kommenterade flitigt på varandas bloggar.

Undrans vad de gör idag? Vissa av dem har kvar sina bloggar, men några bara försvann..

  • blygisens betraktelser

  • Where am I heading

  • Ett liv i exil

  • snygg, sexig och (o)frivilligt singel

  • hotspot

  • Bloggfrossa

  • Stora Morran

  • Shit Pommes frites
  • 2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Får man lov att fråga hur Du själv började blogga? Nyfiken i en strut / Lina

    Blancaflor sa...

    Hej Lina! Jag började blogga i slutet av sommaren 2005 när jag arbetade på ett Real Estate-kontor i Marbella och hade väldigt lite att göra :)

    Fredrik Virtanen var den första bloggen jag läste då.

    /B.