tisdag, april 26, 2011

Bra förslag!

Morran föreslog att jag skulle presentera en "dagens" fram till midsommar eftersom jag håller på med serious recycling.

Det tyckte jag var ett bra förslag så here we go:

(Jag är ledig idag så jag har inte så formella kläder. )

Mörkblå veckad kjol (från 1997)
Tunn dunväst med palmmönster i grönt och brunt (ärvd från 80-talet)
Vit långärmad t-shirt från i år
Gröna converse från 2010
Brun Palmgrensväska från 2010

Kanske låter västen tokig, men den är faktiskt väldigt trevlig.

2 kommentarer:

lisgo sa...

Hur kan du komma ihåg vilket år kläderna är i från?
Jag har, med få undantag, inget i min garderob som är äldre än 3 år (eftersom jag mest köper billigt skräp), men vet ändå inte vad jag köpte för 1, 2 eller 3 år sedan...

Blancaflor sa...

Haha! Det är en meningslös men unik talang jag har. Jag hänger upp mitt minne på kläder och musik på så sätt vet jag exakt när jag har gjort resor, var jag har arbetat, människor jag umgåtts med etc. :)