Äh det är väl bra att de är optimister? "Kista Science Tower" osv.
Jag tror många som upplevde korvfabrikens tokrekryterande och påföljande nedskärningar tog lärdom och undviker att göra om misstagen i sina egna företag idag även om det inte var så vackert då.
Jodå, dåtidens vindar blåser fortfarande. Jag deltog nyligen i ett seminarium där Mircrosoft hade som ledord - "Våga vara mobil!" Hmmm låter inte det 80-tal så säg? Jag tänker typ Ericsson Hotline...
Äh det är väl bra att de är optimister? "Kista Science Tower" osv.
SvaraRaderaJag tror många som upplevde korvfabrikens tokrekryterande och påföljande nedskärningar tog lärdom och undviker att göra om misstagen i sina egna företag idag även om det inte var så vackert då.
Viss är det bra att de är optimister, men deras marknadsföring bör vara lika mycket future som deras teknik...anser jag.
SvaraRaderaJag var en av dem på E///...
Jodå, dåtidens vindar blåser fortfarande. Jag deltog nyligen i ett seminarium där Mircrosoft hade som ledord - "Våga vara mobil!" Hmmm låter inte det 80-tal så säg? Jag tänker typ Ericsson Hotline...
SvaraRaderaD (?): Hahaha! Det låter sjukt daterat, mycket värre än Kista-tugget.
SvaraRadera